Przed pierwszą wizytą

Szanowny Kliencie, jeżeli jesteś zainteresowany spotkaniem:

1. Wcześniej zadzwoń do Kancelarii lub napisz e-mail w celu umówienia się na wizytę. Adwokat często pracuje poza siedzibą Kancelarii, stąd konieczne jest wcześniejsze umówienie terminu spotkania.

2. Przygotuj i zabierz ze sobą wszystkie dokumenty (w tym korespondencję elektroniczną) związane ze sprawą. Nawet jeżeli jakiś dokument wydaje Ci się teraz mało istotny, dla adwokata może okazać się niezwykle cennym narzędziem w Twojej sprawie. Lepiej zabrać o jeden zbędny dokument za dużo, niż o jeden kluczowy za mało.

3. Postaraj się odtworzyć możliwie najdokładniej przebieg całego zdarzenia, tak ażeby możliwie najpełniej przedstawić go adwokatowi. Jeżeli masz taką możliwość możesz opisać wszystko na kartce. Jest to szczególnie zalecane w przypadku rozbudowanych stanów faktycznych, gdzie pojawia się wiele danych, np. dat, numerów, imion. Pamiętaj, że adwokata obowiązuje tajemnica zawodowa (także przy pierwszej wizycie), dlatego nie musisz obawiać się o zachowanie poufności przekazywanych mu informacji – nawet jeżeli nie zdecydujesz się na dalszą współpracę.

4. Przygotuj się do płatności za wizytę – pierwsza kosztuje 200 zł. Pamiętaj, że konieczne jest przygotowanie płatności w gotówce (nie ma możliwości płatności kartą). Na dowód zapłaty otrzymasz paragon fiskalny (wystawiamy również faktury VAT).

5. Postaraj się ukoić nerwy – nie ma powodu do stresowania się przed spotkaniem z adwokatem. Pamiętaj, że adwokat jest po to, aby Ci pomóc i stać po stronie Twoich praw. Nie ma również powodu do krępowania się zaistniałą sytuacją – adwokaci są profesjonalistami, którzy zawodowo współpracują z ludźmi postawionymi w trudnej sytuacji życiowej.

6. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące umówionej wizyty – zadzwoń do Kancelarii lub napisz e-mail.

< Powrót na stronę główną